Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

slavex

20. 4. 2012 21:52
Tímto . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Tímto "novým" logem se prezentovalo "design studio" Najbrt a nejen jím. Nejvíce pobouřili železniční fanoušky univerzálními a uniformními  nátěry jak lokomotiv tak i železničních osobních vagonů>>>Mezi žel. fanoušky se  rozšířílo heslo "Najbrt nebrat" ! ! ! (Jinak to "nové" logo ČT je až nápadně pododné logu ČD )  NAJBRT NEBRAT  ! ! ! Rv Rv Rv

0 0
možnosti
M

maamar

20. 4. 2012 15:55
Stará pravda

Ne vždy musí být nové lepší než staré. To nové logo je opravdu otřesné. Bylo by mi to celkem jedno, kdyby to bylo logo třeba Novy, ale i já jsem na něj nechtě musel přispět. A zatímco logo ČT se roztahuje, my, co to platíme, si musíme jen a jen utahovat opasky ( někdy mám pocit, že taky obojky).

0 0
možnosti
X

xychteen

20. 4. 2012 14:24
Nákladům se vyhnout nesmíme...

...protože my i naši kamarádi musíme mít z čeho koupit dětem vánoční dárky.

0 0
možnosti
LV

Vysmek

20. 4. 2012 12:50
Nepotřebujeme vůbec veřejnoprávní media

Státní media by měla být buď dobrovolná (kabelovka) a nebo úplně zrušena. Nechápu, proč každý vlastník přijímače musí platit poplatky i když používá televizi třeba jen na sledování DVDček. Stejně jako bylo Rudé Právo veřejnoprávní medium a nepotřebujeme ho, tak nepotřebujeme ani ČT a ČRo. http://vysmek.blog.idnes.cz/c/249828/Nepotrebujeme-verejnopravni-media.html

0 0
možnosti
AK

ak1975

20. 4. 2012 12:55
Re: Nepotřebujeme vůbec veřejnoprávní media

Podle nějakého zákona někdy z 50 tých let???? byla veřejnoprávní média v Evropě uzákoněna. Mají je všechny státy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1139x
Sportuji, cestuji, organizuji akce. Můj názor není většinový a většinou je kontraverzní, ale jsem přístupnej k diskuzi.

Seznam rubrik