Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

3 x a dost !

Konečně vysvitlo slunko tak jako v minulých letech v tomto období, člověk by se měl radovat, ale opak je pravdou.

A hned vám také vysvětlím proč. Hned jak jsem se vrátil po víkendu domů, tak mi hlásí otec, že měl konflikt s jakými si cucáky tmavší pleti, kteří si zcela bez dovolení vlezli do garáže a fotili si její obsah. Když je začal vyhánět a hrozil jim policií, tak na něj křičeli že ho zažalují za rasový útok.

Druhý den, když jsem venčil psa kolem řeky, slunce svítilo a hladina řeky opadávala k normálu, jsem minul příslušníky PČR jak se vyváželi v autě po cyklostezce. Uhnul jsem jim na stranu aby mohli projet a mířil ke křižovatce cest. Na rohu, kde byl plot se dvojice mladíků již hodně opálených lopotila s krompáčem. Cestičku neupravovali, protože neměli montérky žádné firem starajících se o údržbu. Zcela určitě jim nepatřila ani ona zahrádka. Na zahrádce však bylo něco pro ně velice zajímavého. Chvílemi, jakmile se hroty krompáče dotkly onoho předmětu to kovově zacinkalo. V tu chvíli to docinklo i mě.

Dějství třetí a poslední. Když jsem asi před 3 týdny parkoval před čajovnou se skůtrem, tak jsem při příchodu po příjemném večeru zjistil, že je odklopeno sedlo. Nenašel jsem tam rukavice. Říkal jsem si , že mi asi někde vypadly, zaklopil jsem sedlo a odjel. Rukavice jsem nahradil novými a na věc zapoměl. Dnes jsem ale potřeboval nějaké nářadí a tak jsem opět šáhl pod sedlo. Nářadí jsem zde ale nenašel a vzhledem k tomu , že jsem mezitím nikde nebyl spojily se mi obě ztráty do jednoho dne.

Celý naštvaný za několik posledních dní tedy vyhlašuji pro sebe NULOVOU toleranci všem , kteří se ohání jen svými právy, utlačováním jejich rasy.  Dokud se nezačnou chovat slušně nebudu ani já respektovat jejich práva. 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Adam Kopečný | úterý 8.6.2010 18:17 | karma článku: 16,19 | přečteno: 2045x
  • Další články autora

Adam Kopečný

Když dva dělají totéž, není to vždy totéž.

Opět se zamýšlím nad přístupem ke dvoum různým jedincům.Tentokrát o přístupu státu a jeho vyžadování práva.

4.7.2015 v 14:31 | Karma: 33,15 | Přečteno: 755x | Diskuse| Ostatní

Adam Kopečný

Poslanci popravili další kousek svobody.

Zákony by měly vymezovat pravidla chování. Všichni známe desatero, tedy deset zákazů co se nesmí. Od té doby udělala civilizace obrovský skok a dnes aby se v tom čert vyznal.

22.7.2014 v 9:50 | Karma: 16,99 | Přečteno: 1160x | Diskuse| Sport

Adam Kopečný

Afgánistán a zadní vrátka

Úvaha nad tím jaký význam má cenu bránit předpolí a mít přitom zadní vrátka otevřená pro příchozí.

14.7.2014 v 13:40 | Karma: 18,20 | Přečteno: 551x | Diskuse| Ostatní

Adam Kopečný

Šalingrad - město plné šalin a rozkopané stejně jako za války.

Tak na tento příměr si každé léto vzpomene každý z obyvatel Brna. (Šalina - tramvaj, grad viz Stalingrad - obléhané město za 2.sv. války a téměř zničené).

8.7.2014 v 8:45 | Karma: 12,65 | Přečteno: 554x | Diskuse| Ostatní

Adam Kopečný

Garance trvalé ceny jen pro někoho?

O tom jak telefonický souhlas je nezrušitelný a je více jak podpis písemné smlouvy.

14.4.2013 v 10:55 | Karma: 13,53 | Přečteno: 563x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Mluvit se bude o jednotě i Ukrajině. Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu

15. května 2024  22:42

Ruský prezident Vladimir Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu. Sejde se mimo jiné se svým...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1139x
Sportuji, cestuji, organizuji akce. Můj názor není většinový a většinou je kontraverzní, ale jsem přístupnej k diskuzi.

Seznam rubrik