- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý rok v létě se pravidelně mění ulice města ve stanoviště. Z města mizící přespolní študáci, rodinky s dětmi a teplé počasí nahrávající zemním pracem jsou asi hlavními důvody. Na každoroční změny v dopravě si tak zvykají ti co ve městě zůstávají. Letošní rok se však staveniště rozrostla kolem města jako kruhová hradba. Žabiny, Mendlák, Dornych, Horákové a teď čerstvě i Provazníkova.
Vodaři, plynaři, dopravní podnik, silničáři a další využívají teplé dny k obnově svých majetků aby na konci prázdnin mohli říci hotovo. Co je však zarážející, je pracovní doba. Pomineme- li technologické pauzy např. na vytvrdnutí betonu, asfaltu, tak je i tak mnoho stavenišť je o sobotách a nedělích opuštěno, ve všední dny se pracuje max do 15 hodin. Přitom každá výluka dopravy , změna tras je zátěží nejen pro dopravce, ale i pro cestující a i pro ulice, kudy přesunutá doprava funguje.
Proč už konečně se souhlasem k opravě, výkopovým pracem atd. se nevydává i podmínka s dvousměným provozem na staveništi, s víkendovými pracemi. Každé zkrácení prací by přineslo klid do změněného rytmu města.
Další články autora |
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...